مقاله, وبلاگ کالین

چگونه با سبزیجات میز مزه بچینیم؟

میز مزه سبزیجات

میز مزه یک سینی پر از خوراکی‌های خوشمزه همراه با پنیر است که هیچ‌وقت از خوردن آنها سیر نمی‌شویم. معمولا میز مزه را با آجیل، پنیر و ژامبون پر می‌کنند. ولی در این مطلب می‌خواهیم با کمک همدیگر با سبزی و میوه یک میزه مزه رنگارنگ درست کنیم. در این مزه تا آنجایی که می‌توانیم از میوه و سبزی استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از موادی که در خانه دارید، این میز مزه را درست کنید یا سری به میوه‌فروشی بزنید و مواد لازم را تهیه کنید. مطمئنیم بعد از خوردن این میز مزه حسابی انرژی می‌گیرید و دوست دارید باز هم آن را درست کنید.

چگونه با سبزیجات میز مزه درست کنیم؟

شاید فکر کنید که میز مزه پر از کالری و خوراکی‌های مضر است. ولی با سبزی و میوه می‌توانید میز مزه‌ای بچینید که همه اهل خانه طرفدارش بشوند. با این کار دو نشان می‌زنید که هم از سبک زندگی سالم پیروی می‌کنید و کلی خوراکی‌های مفید می‌خورید و هم یک عصرانه جذاب درست می‌کنید. اگر فرزندتان اهل خوردن میوه و سبزی نیست، با درست‌کردن این میز مزه می‌توانید او را اهل خوردن این خوراکی‌های سالم بکنید.

برای درست‌کردن این عصرانه رنگی کافی است سری به یخچالتان بزنید. گوجه‌فرنگی، خیار و هویج معمولا در همه خانه‌ها پیدا می‌شود. با همین چند تا میوه و پنیرهای طبیعی مثل چدار و گودا یا پنیر لبنه می‌توانید میز مزه سالمتان را آماده کنید. ما در میز مزه خودمان از گل‌کلم، کرفس، نعنا، ریحان کلم‌بروکلی، فلفل دلمه‌ای، آواکادو، ترب، لبو، هویج، گوجه‌ گیلاسی، پنیر لبنه و پنیر طبیعی چدار استفاده کردیم.

در میزه مزه خلاقیت به خرج دهید

در بین خوراکی‌ها و اسنک‌ها، میز مزه تنها چیزی است که هیچ دستور خاصی وجود ندارد و شما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید. سعی کنید مواد و پنیرهای مختلف را امتحان کنید. ترکیب میوه‌ها و پنیرها را بچشید تا ببینید چه میوه‌ای همراه با چه پنیری خوشمزه‌تر می‌شود. مثلا ما در میز مزه با سبزیجات، آواکادو را داخل فر گذاشتیم، آن را پوره کردیم و بعد با پنیر لبنه ترکیب کردیم. شاید از آواکادو زیاد خوشتان نیاید، ولی مطمئن باشید که ترکیب عاشق ترکیب پنیر لبنه و آواکادو می‌شوید.

برای خرید پنیر لبنه با قیمت مناسب از سایت کالین، عرضه کننده محصولات لبنی، کلیک کنید.

می توانید ترکیب ماست و خیار را هم به میز مزه‌تان اضافه کنید. یکی از چیزهای جالبی که ما در این میز مزه کشف کردیم، ترکیب پنیر و فلفل دلمه‌ای است. یک فلفل دلمه‌ای کوچک بردارید و از وسط نصف کنید. داخل فلفل را پنیر لبنه بریزید و رویش را با کنجد، شاهدانه و گردو تزئین کنید. این ترکیب هیجان‌انگیز می‌تواند به یک عصرانه سالم تبدیل شود.

پنیر از ما خلاقیت از شما

چیزی که در همه میز مزه‌ها وجود دارد، پنیر است. ترکیب پنیر و خوراکی‌های دیگر طوری هوش از سر آدم می‌برد که دوست ندارید از کنار سینی مزه بلند شوید. این پنیرهای خوشمزه را می‌توانید از فروشگاه کالین خریداری کنید. ما در کالین بهترین پنیرها را برای شما درست می‌کنیم، شما هم با خلاقیتتان این پنیرها را با خوراکی‌های دلخواهتان ترکیب کنید.

بازگشت بە لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها