مقاله, وبلاگ کالین

چگونه میز مزه پروتئینی بچینیم؟

میز مزه پروتئینی

اگر رژیم غذایی کتو را انتخاب کردید یا دوست دارید برای یک هفته ورزشی آماده شوید و پروتئین بخورید، میز مزه پروتئینی برای شما است. میز مزه پروتئینی می‌تواند با پنیر لبنه و تخم‌مرغ پر شود. مواد غذایی پروتئین‌دار مثل ژامبون و سوجوک هم گزینه‌های خوبی برای میز مزه پروتئینی هستند. در این مطلب به شما یاد می‌دهیم که چگونه یک میز مزه پروتئینی بچینید.

طرز تهیه میز مزه پروتئینی

برای تهیه میز مزه پروتئینی به گوشت یا مرغ، پنیر، غلات، میوه، تخم‌مرغ و آجیل احتیاج دارید. برای گوشت می‌توانید از استیک یا سینه مرغ استفاده کنید. ژامبون و سوجوک هم گزینه‌های در دسترس‌تری هستند. پنیرهای سخت مثل پنیر فتا و پنیر گورگونزولا برای سینی مزه پروتئینی مناسب هستند. پنیر چدار هم خاصیت‌های زیادی دارد و می‌تواند برای یک میز مزه سالم استفاده شود.

معمولا سینی‌های مزه رنگ‌های شادی دارند. با میوه‌ها مثل انگور و شاتوت رنگ‌های شاد و سرزنده‌ای به سینی مزه‌تان اضافه کنید. فندق و تخم‌مرغ پخته پروتئین فراوانی دارند و برای این سینی مزه مناسب هستند. مواد انتخابی برای چیدن میز مزه پروتئینی را روی میز بگذارید. مرحله بعد اضافه‌کردن طعم‌دهنده است. خیارشور، سبزی تازه، زیتون و آجیل را در این قسمت به سینی اضافه کنید. حالا نوبت اضافه‌کردن دیپ است. حمص با طعم‌های مختلف، دیپ پنیر و اسفناج، دیپ لبنه و روغن زیتون سینی مزه شما را کامل می‌کنند.

یک سینی چوبی مزه بزرگ یا کوچک بردارید و کاسه‌های کوچک را روی آن بگذارید. داخل کاسه را با زیتون، گردو، آجیل و پنیر دیپ پر کنید. روی یک بشقاب چاقوهای مناسب پنیر و قاشق بگذارید. می‌توانید سینی مزه را با سبزی‌های تازه تزئین کنید.

میز مزه پروتئینی با پنیرهای کالین

طرز تهیه میز مزه پروتئینی

برای اینکه میز مزه پروتئینی کاملی داشته باشید، به پنیرهای طبیعی کالین احتیاج دارید. علاوه‌بر این پنیرها، پنیرهای موزارلای تازه ما هم بهترین انتخاب برای سینی مزه هستند. می‌توانید از پنیر لبنه هم استفاده کنید. پنیر لبنه هم همراه با میوه‌ها خوشمزه است. می‌توانید پنیر لبنه را با روغن زیتون ترکیب کنید. تمام پنیرها در بخش فروشگاه سایت قابل خرید هستند. سری به فروشگاه کالین بزنید تا تنوع محصولات را ببینید.

بازگشت بە لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

ممنون بابت ویدیو آموزشی اینجوری میتونم برای مهمونی طبق این بچینم

Calindairy

بله خوشحالیم مفیده براتون و استفاده می کنین