رسپی, وبلاگ کالین

طرز تهیه تست چیلی یک میان وعده ساده و خوشمزه

تست چیلی با مرغ

شما برای میان‌وعده‌های غذایی خود چه چیزی تهیه می‌کنید؟ قبول دارید تهیه یک غذای سریع‌السیر برای میان‌وعده می‌تواند یک دغدغه اساسی باشد؟ امروز قصد داریم طرز تهیه تست چیلی را به عنوان یک میان وعده سالم به شما آموزش دهیم.
اگر هوس خوردن یک ساندویچ خوشمزه و تند را کرده‌اید، این طرز تهیه تست چیلی را از دست ندهید.

مواد لازم برای طرز تهیه تست چیلی مرغ و بیکن

  • سینه مرغ: ۱ عدد بزرگ
  • نان تست: ۸ عدد
  • تخم مرغ: ۱ عدد
  • بیکن: ۲۰۰ گرم
  • جعفری ساطوری شده: ۲ قاشق غذا خوری
  • پنیر خامه ای : ۲۰۰ گرم
  • پنیر پیتزا: ۲۰۰ گرم
  • سس چیلی : ۳ قاشف غذاخوری
  • نمک : به مقدار لازم

شما می‌توانید لبنیات تازه را به صورت مستقیم از سایت کالین، عرضه کننده محصولات لبنی، خریداری کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کالین، محصولات را خریداری نمایید. برای مشاهده و خرید پنیر پیتزا محصولات فروشگاه را در وبسایت کالین مشاهده کنید.


برای طرز تهیه تست چیلی مرغ و بیکن، ابتدا باید مرغ‌ها را بپزید. اگر مرغ شما سینه یا فیله است، در تابه‌ای پیاز و سیر بریزید و با کمک روغن تفت دهید. مرغ‌ها را اضافه کنید و با نمک و فلفل کمی سرخ کنید. فیله و سینه به راحتی می‌پزند. اما اگر از ران مرغ استفاده می‌کنید، باید کمی روی آن آب بریزید و برای پخت به آن زمان بدهید. پیشنهاد ما برای طرز تهیه چیلی فوری، استفاده از فیله یا سینه است.
در مرحله بعد از پختن مرغ کمی به آن استراحت دهید تا خنک شود. حالا آن را ریش‌ریش کرده و با بیکن سرخ‌شده به همراه پنیر خامه‌ای، سس تند، پنیر پیتزا و جعفری ساطوری‌شده، مخلوط کنید تا مواد یک‌دست و چسبنده‌ای حاصل شود. در مرحله نهایی سراغ نان تست بروید. مواد را روی یک اسلایس نان تست بریزید و نان تست دیگری را روی آن قرار دهید.

ساندویچ چیلی
تست چیلی

در این مرحله از طرز تهیه تست چیلی باید از تخم مرغ کمک بگیرید. در ظرفی تخم مرغ، نمک، فلفل و مفداری سس تند را با کمک همزن دستی مخلوط کنید تا مواد یک‌دست شود. در مرحله آخر ساندویچ تست را در دو سطح زیر و به مخلوط تخم مرغ آغشته کرده و روی تابه سرخ کنید. برای طرز تهیه چیلی تست سوخاری در مرحله بعد از تخم مرغ مواد را داخل پودر سوخاری بریزید و سپس سرخ کنید. در هر صورت میان‌وعده شما خوشمزه، خوش‌طعم و البته تند و تیز خواهد بود.

البته شما می‌توانید از سس تند استفاده نکنید و طرز تهیه تست چیلی را برای یک تست غیر تند مرغ و بیکن به کار ببرید و رول پنیری درست کنید. همه‌چیز در اختیار شماست. انتخاب شما چیست؟

کالین بهترین انتخاب محصولات لبنی

درست است که همه‌چیز در اختیار شماست. اما ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای خرید پنیر خامه‌ای، از کالین کمک بگیرید. کالین در حال حاضر سهم بزرگی در بازار محصولات لبنی به دست آورده‌ است. ما با ۲۰ سال سابقه توانسته‌ایم رضایت بالایی در میان مصرف کنندگاه به دست آوریم. محصولات کالین را می‌شناسید؟

ما ۴ نوع پنیر طبیعی در طعم‌های امنتالر، گودا، چدار، پارمسان و گورگونزولا تولید می‌کنیم. این پنیرها مدت زمان زیادی را در انبار نگهداری شده تا به بافت و طعم دلخواه نزدیک شوند. همچنین خط تولید محصولات کالین در تهیه پنیرهای پروسس هم فعال است. انواع پنیر پروسس شامل، پنیر ورقه‌ای چدار و گودا، دیپ گودا و چدار، خامه‌ای و انواع پنیر صبحانه در کالین تهیه می‌شوند.

حالا که حرف از صبحانه زدیم، خوب است بدانید کره‌های حیوانی و خامه‌های صبحانه کالین می‌توانند صبحانه شما را دلچسب و خوشمزه کنند. البته که کره حیوانی در انواع غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات کالین را از نمایندگی‌ها تهیه کنید

برای تهیه محصولات کالین می‌توانید سری به نمایندگی‌های حضوری و هایپر استار بزنید. اما اگر دوست دارید در این روزهای اوج کرونا خرید آنلاین داشته باشید، به بخش محصولات کالین بروید. با خرید اینترنتی محصولات کالین، در خانه تست چیلی یا هر غذایی که دوست دارید، آماده کنید.

بازگشت بە لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها