مقاله, وبلاگ کالین

با شرکت درین پودر بیشتر آشنا شویم

برندهای درین پودر

اگر از طرفداران محصولات کالین باشید و نیم‌نگاهی به برچسب روی محصولات انداخته باشید، احتمالاً نام شرکت “درین پودر” برایتان جالب بوده است.

اگر می‌خواهید با شرکت درین پودر بیشتر آشنا شوید، باید در ابتدا بگوییم که این شرکت در سال ۱۳۸۰ و در پی تلاش دو نسل فعال در حوزه لبنیات آغاز به کار کرد. درین پودر ادامه نسل اول یکی از برندهای معتبر لبنیات کشور است. کارخانه لبنیات درین پودر با هدف تولید محصولات لبنی از جمله انواع پنیرهای طبیعی، کره و پنیر پیتزا تاسیس شد و توانست با تولید محصولات باکیفیت و صادرات به کشورهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در بازار کسب کند.

شرکت درین پودر در بازار بیشتر با برند تجاری “کالین” و پنیرهای طبیعی، پنیرهای پروسس، کره حیوانی، شیر خشک صنعتی و پودر آب پنیر و همچنین انواع پودر پنیر این برند شناخته شده است؛ اما این کارخانه لبنی برندهای دیگری هم دارد:

  • مارتا: پنیر پیتزای این برند زیر مجموعه‌ی درین پودر، در بازار موجود است و برای درست کردن یک پیتزای خوشمزه می‌توانید از پنیر پیتزای مارتا ساخت شرکت درین پودر استفاده کنید.
  • دلکام: شرکت درین پودر محصولات صادراتی خود را با برند دلکام تولید می‌کند.
  • فروشگاه “انبار پنیر”: این فروشگاه که به تازگی و در سال ۱۴۰۱ در برج آ.اس.پ تهران تاسیس شده، محصولات خاص برند کالین از جمله انواع پنیرهای طبیعی خاص، ترشی‌ها، مرباها و شکلات را به فروش می‌رساند.
بازگشت بە لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها