رسپی, وبلاگ کالین

طرز تهیه ۲ نوع کدو شکم پر با پنیر موزارلا

کدو از آن دسته صیفی‌جاتی محسوب می‌شود که به جایگاهی که لایقش بوده نرسیده است. با وجود ارزش غذایی بالای کدو کمتر کسی به آن اهمیت می‌دهد. کدوی سرخ‌شده به تنهایی یک غذای تمام عیار است، اما رسپی‌های ترکیبی از کدو هم کم نیستند. تا به حال کدو شکم پر را چشیده‌اید؟

امروز قصد داریم یک غذای خوشمزه با کمک کدو و پنیر پیتزا تهیه کنیم. با ما همراه باشید. اما قبل از آن خوب است بدانید کدو حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی فراوان است و بهترین انتخاب برای پایین آوردن چربی خون و لاغری است پس اگر قصد دارید غذای سالمی درست کنید، کدو شکم پر پیشنهاد مناسبی برای شماست

مواد لازم برای پخت کدو شکم پر

  • پیاز: ۱ عدد
  • گوشت چرخ کرده: ۳۰۰ گرم
  • گوجه: ۳ عدد
  • موزارلای رنده شده کالین: ۱۰۰ گرم
  • کدو: ۴ عدد
  • زیتون حلقه‌ای: ۵۰ گرم
  • جعفری تازه: برای تزئین
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • فلفل دلمه‌ای: ۱ عدد

طرز تهیه کدو شکم پر با پنیر موزارلا

برای تهیه کدو شکم پر قبل از هرچیزی باید پنیر آن را آماده کنید. پیشنهاد ما پنیر موزارلای طلایی کالین است. این پنیر ترکیبی از موزارلا و چدار است و طعم و بوی فراوان و دلچسبی دارد.

برای خرید پنیر موزارلا در تهران، می‌توانید همین حالا از طریق وبسایت کالین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کالین در تمامی شهرها، انواع پنیر موزارلا را خریداری نمایید.

۱تفت پیاز:

مرحله اول پخت این غذا مثل هر غذای دیگری نیازمند تفت دادن پیاز است. ابتدا پیازها را نگینی خورد کرده و تفت دهید. بعد از اینکه کمی پیازها سبک شدند، گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه‌ای‌ها  را به آن اضافه کنید.حالا کمی مواد را با یکدیگر تفت دهید.

۲اضافه کردن پوره گوجه:

در مرحله دوم پخت کدو شکم پر سراغ گوجه‌ها بروید. گوجه را به صورت پوره در آورید و به مخلوط اضافه کنید. فلفل و نمک را با سس ترکیب کنید و اجازه دهید در حرارت پایین گوشت چرخ کرده به خوبی پخته شود.

۳: شکم پر کردن کدوها:

مرحله سوم نوبت کدوهاست. کدوها را با قطر مناسب به صورت حلقه‌ای برش دهید و کمی درونشان را خالی کنید. مواد خالی‌شده را به سس اضافه کرده و اجازه دهید به خوبی ترکیب پخته شود. حالا کدوها را با سس تهیه شده پر کنید. روی آن‌ها زیتون بچینید و موزارلای رنده شده اضافه کنید.

۴–  پخت کدو شکم پر:

مرحله چهارم نوبت فربازی است. ترکیب به‌دست آمده را به مدت ۳۰ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید. اجازه دهید پنیرها به خوبی طلایی شوند. بعد از گذشت این زمان غذای شما آماده سرو است.

کدو شکم پر گیاهی با جایگزین کردن قارچ و سویا

اگر شما جزء گیاه‌خواران هستید، می‌توانید به جای گوشت‌ چرخ کرده از قارچ و سویا استفاده کنید. سویاها را کمی از آب جوش قرار داده تا نرم شوند. بعد قارچ را خوب بشویید و حلفه حلقه کنید. سویا و قارچ را به خوبی با سس گوجه و پیاز تفت دهید و به همین ترتیب روی کدوها اضافه کنید.

نوش جان

کالین بهترین انتخاب برای شماست

کالین با ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و تولید محصولات لبنی، حالا به یکی ار قطب‌های لبنیات شناخته می‌شود. نه تنها پنیرهای پروسس، پیتزا و موزارلا، بلکه پنیرهای طبیعی نیز در کارخانه کالین با بالاترین کیفیت غذایی تولید می‌شوند. پنیرهای طبیعی کالین با صرف زمان ۷ تا ۹ ماه در انبارهای مخصوص نگهداری می‌شوند تا به بافت و عطر و بوی دلخواه برسند.
تا به حال پنیرهای طبیعی کالین را امتحان کرده‌اید؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید کالین اولین شرکت تولید کننده کره حیوانی در ایران محسوب می‌شود. در حال حاضر می‌توانید خامه‌های صبحانه در طعم‌های ساده، شکلاتی و عسلی، پنیرهای خامه‌ای، پنیرهای دیپ، پنیرهای طبیعی، پنیر صبحانه، کره حیوانی و انواع پنیر ورقه‌ای را از کالین تهیه کنید.

بازگشت بە لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها